[Itudf_guv] FW: Fw: AKTS FORMLARI HK. 10 TEMMUZ CUMA'ya kadar

Sevilay CAN sevcan at itu.edu.tr
8 Tem 2009 Çar 17:30:57 EEST

-----Original Message-----
From: Dr. Ata Bilgili [mailto:bilgili at itu.edu.tr]
Sent: Wednesday, July 08, 2009 3:59 PM
To: Fatma SARAÇ
Cc: Samet EMİR; HAKAN MURAN; cem güzel; MÜNİR SÜNER; Melek Ertogan; Alper
KILIÇ; Ata BİLGİLİ; MÜJGAN DOĞDU; sabire cömert; sevcan at itu.edu.tr;
sert at itu.edu.tr; CENGİZ DENİZ
Subject: Re: Fw: AKTS FORMLARI HK. 10 TEMMUZ CUMA'ya kadar

Bir iki hatırlatma:

- Kodu ve içeriği bütün İTÜ'de aynı olan bir havuz dersi veriyorsanız
birşey yapmanıza gerek yok.

- İsmi ve içeriği İTÜ ile aynı ama kodu değişik olan bir ders
veriyorsanız (Diferansiyel Denklemler, Lineer Cebir, vs) formu
hazırlamak durumundasınız ama İTÜ'de havuz dersleri komisyonları
tarafından hazırlanan formlar ile dersin kodu dışında aynı olması gerek.
Bu formlara ulaşmak için şu anda bir mekanizma yok. Haber bekliyorum.
(12 sine yetişmeyebilir)

- İTÜ'den tamamen farklı ders hazırlayanlar formu tamamen kendileri
hazırlayacaklar.

Son olarak, bu formları 20si haftası yapaılması planlanan fakülte eğitim
komisyonunda inceleyip yönetim kuruluna sunacağız web üzerinden girmeden
önce. Webden girmek için bir şifre hala verilmedi.

İyi çalışmalar.

Fatma Hanım bunu Ulaştırma'ya da duyurtabilir misiniz lütfen. Tşk.

--

Dr. Ata Bilgili
Assoc. Prof.

Maritime Faculty