[Itudf_guv] Fakültemizden Emekli Arkadaşımız Hüseyin Tabanlının Hastalığı

turgut kadder kadder57 at hotmail.com
22 Mar 2011 Sal 13:18:59 EET

Saygıdeğer Denizcilik Fakültesi Çalışanları,

Fakültemizden Emekli olan Arkadaşımız,Ağabeyimiz,Mesai Arkadaşımız Hüseyin Tabanlının Amansız bir hastalığa yakalandığını bugün bir arkadaşımızdan duydum. Çalıştığı Dükkanına gittim Esnaf arkdaşları ile konuştum. Adresini ve ulaşacağımız en son kullandığı numarayı istedim.
Arkadaşları adres ve telefonu hususunda bana ulaşacaklarını ilettiler.
Sizlerinde istenmesede bu bilgiyi sizinle paylaşmak ve arkdaşımız adına birşeyler yapmak için sizlerin bilgisine sunmak istedim.
Allah yardımcısı olsun.
Saygılarımla.
T.Kadder